Wednesday, December 10, 2008

I.n.t.a.n N.o.r.s.u.h.a.i.z.a.a... Gadisku.... hiksss....

dgn adenyer intan dlm idup aku nih, life never be boring.... there is no dull moment... mesti ader bender pnyelah yg klako berlaku... 2 sbbnyer aku jadikan dier gadisku.. hehehhe...

nk dijadikan citer smlm kene pi INFOPORT utk tgk fermentasi teknologi unit kat sana... so berkumpullah sumer org kat biotech 1... cam biasalah trip menunggu bus n sbgainyer... bebudak biotek nih mane r reti nk senyap... memekak ajer kejenyer.. hehehe... trmasuklah aku... bdk yg "paling baik".... heheh.

after lame gaklah menunggu bus smpai, kitaorg pn naik ler... okies siap brgambo dlm bus bagai n so on... dah bus bergerak sampai kat selekoh nie kene turn plak... ika, laila n wani tetibe dh kecoh sruh amik somebody... rupe2nyer ade org tertinggal... jeng4x.... nak tau saper.... gadisku tulah.... choyyy sesangat....

pas2 die pn kenelah menunggu kart dpn bus stop library.... dh tau lmbt nih.... die leh tersengih2 lg berjalan ala2 catwalk (bayangkn tyra banks) ke bus nih... pas2 aku pn ckplah kat abg driver bus tuh... "cube abg gerak skit tgk die lari x...." ngan muke kerang busuk tuh... dier bole sengih n jalan pnye lmbt... dh tau lmbt lari ler gadisku... adoiii sesgt....

masuk ajer bus.. aku sound bebdk nih... kite tepuk tgn... mmg akulah yg plg beria tepuk tgn utk gadisku nih.... heheheheh....pas2 aku xleh nk diam mstilah nk back-up gadisku nih... hehhehe.. aku pn ckplah... "dah tau lmbt leh lak berlenggang kangkung yer"... "ko ingat ko chanteeqqqq"... hehhehe (tp gadisku mmg cntik.... comey)... and then jiq (azizah) tetibe menambah "kitaorg xsalahkan ko intan, walaupn tau ko yg wat slh sbnrnye"... hikhikhik...

pas2 nk dijadikan citer lg.... abg bus nih xtau plak INFOPORT nih katner... ahh sudahhh... kitaorg lglah haram.. mane nk tau... tetibe abg 2 tnye ader x dlm bus tue sesape yg tau.... haram.... amelia ngan dilot kompiden ckp near to IOI puchong.... lol... jauh giler... aku pn menambah lg ler "sbbkan ko lmbt intan, ko tnjukkn jln pi INFOPORT tuh...." die mengang ngan aku n jerit dr blkng "pongkes ko ckp lg siapppppp ko".... chuak gile aku dgr gadisku ckp cm2.... sbnrnye xtakut pn.... heheheheh. ps2 wani dpt mesej bas lg satu tgh tnggu.. oklah...

kitaorg lalu jln belakang n rupe2yer xjauh mana pn INFOPORT tuh.... dlm area UPM jugak... kejadahnyer kat puchong saner... choyyy pnyer amelia.... hehehehhe.. 2 jelah kisahnyerrr... tp pasal gadisku yg paling aku xtahan skali nih jd masa 3rd sem... lab genetic engineering akn ader 1 hour kelas di mana dr. parameswari akn bincangkn jawapan utk soalan dlm lab manual tuh... mknanyer bg sumer org tau ler... yelah dhler lab tue wat dlm group... sah2ler sorg ajer yang wat part question tuh....

kelas kat biotech 3 biasalah jauh n akn ader org akn lmbt dtg.mslhnyer dr parames nih zero tolerate kat org yg liwat... ehhhh... silap2.... lewat... heheheheh... intan dh terlambat arituh n bile kala dr tgh pnggil nama utk amik lab report die masuk n dier ingtkn dr panggil nama dier... pas2 die gi dpn n tnye.. rupe2nyer org lain... pastu dr. sound baik nyer kat gadisku nih... "awak dh ler dtg lmbt, pastu kecohhh plak tuh".... hehehhehehe.... aku yg dgr dari tmpt seat mengingkik gelak.... xleh gelak kuat2.. kang sia2 kene maki ngan dr parames... pas2 seat sblh aku kosong n dier trus duk sblh aku... aku pn tnyelah.. knape nih gadisku???? ... die ngan mengah+malu+penat+ape ajerlah waktu tuh kate... "manelah aku tau bkn nama aku, aku baru ajer dtg"... ngeh3x... pas2 aku jwb.... "sape sruh ko dtg lmbt"... heheheh.

smpai skang tagline tue ttap gak besh "dhlh lmbt, kecohhhh plakk tue".... sekiann...(jgn terasa yerk intan.. aku mmg syg ko lebey pn... just nak bergurau ajer....)

~this story sbrnyerr dh lama jd... da exact date would be (1 April 2008)....

~mmg btul plak amelia kate dkt IOI Hotel actually....

~skang hari2 bermastautin kat infoport tew nk siapkan final year project haku..... waaaa....... mencikkkkk sesgt tawww...

~with my lovely intan~

2 comments:

Anonymous said...

wah..
lawa siot awek ko...
jeles plak aku...
yela..
aku mn ada awek...
nie yg nk try tackle awek ko.. haha

N.A.W.Z.E said...

hamboi2...
sumer ngko nk nmpk...
byk santeekkk..
try arr tackle...
dier nk org kelate gak...
aq mmg xdpt arr pnye...
mwahahahahah...